Syntetické lano na naviják 9.5 mm×25.91 m, nosnost 12,020 kg
Kód: 197988386360.png?6537ce49)
Doručení zdarma
Při objednávce nad 3000 Kč
.png?6537ce6b)
Jedinečné produkty
Které najdete jen u nás
.png?6537ce88)
Zákaznícky servis
od pondělí do pátku 10:00 - 16:00
Detailní popis produktu
příběh značky
sekce1
Syntetické navijákové lano VEVOR - váš partner pro záchranu v terénu

Naše lano navijáku je utkáno z 12 vláken polyethylenových vláken s vysokou molekulovou hmotností potažených PU. Odolá i těm nejnáročnějším podmínkám - kamenitým svahům, blátu, dešti nebo sněhu.

Náš hák je tepelně upraven a opatřen práškovým lakem, což zaručuje jeho trvanlivost a odolnost proti korozi. Bezpečnostní stahovací popruh zajišťuje bezpečné manévrování se syntetickým lanem navijáku a snadnou manipulaci s hákem.

Posuvný ochranný obal o délce 5 stop pomáhá zabránit opotřebení, přehřátí a sklouznutí syntetického lana. Oranžový výstražný rukáv o délce 6 stop vás upozorní, abyste nevytahovali celé lano.

Díky hliníkovému konci zadní spony a bezpečné matici je omotání syntetického lana navijáku kolem navijáku jednoduché a bezproblémové.

Naše navijáková lana se dodávají v různých velikostech, které jsou ideální pro čtyřkolky, UTV, osobní automobily, SUV a velká terénní vozidla. Tento je ideální pro SUV/velká terénní vozidla/nákladní automobily s nosností 9 500 - 13 500 liber (42,3 - 60,1 kN).

Specifikace
| Číslo modelu položky | JLWR9.5-26 |
|---|---|
| Pevnost lana při přetržení | 26 500 liber / 117,9 kN |
| Bezpečné pracovní zatížení lana | ≤ 8 833 liber / 39,3 kN |
| Pevnost háčku při přetržení | 20 988 liber / 93,4 kN |
| Pitch | 0.6 palců / 15 mm |
| Materiál | Vysokomolekulární polyethylen |
| Háček | Háček z ovčího rohu (ocelový) |
| Hmotnost výrobku | 4.9 liber / 2,2 kg |
| Velikost výrobku | 3/8 palce x 85 stop / 9,5 mm x 25,9 m |
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Kabel navijáku |
|---|---|
| EAN: | 0197988386360 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
