KuKirin G2 Ultra Elektrický Skútr
Kód: 529995M.png?6537ce49)
.png?6537ce6b)
.png?6537ce88)
Detailní popis produktu
Futuristický integrovaný design
Inovativní zjednodušený dvoupólový design nabízí elegantní, futuristický vzhled. Konstrukce z vysokopevnostní oceli je odolnější proti nárazu, stabilnější a trvanlivější, připravená na náročné silniční podmínky.
Velký centrální ovládací dotykový displej
Integrovaná centrální ovládací obrazovka přes celou šířku integruje displej, ovládací prvky a zvuk a nabízí intuitivní ovládání a stylové rozhraní, které přináší nový zážitek z chytrého cestování.
Hudba a navigace na cestách
Vysoce kvalitní reproduktor Bluetooth je hladce integrován s velkou obrazovkou, takže si můžete během jízdy vychutnávat hudbu a navigaci v reálném čase.
Statistiky jízdy na jedné obrazovce
Rychlost, stav baterie a počet ujetých kilometrů se přehledně zobrazují na displeji s více režimy pro plynulé přepínání, což zajišťuje energetickou účinnost i vzrušení.
Osvětlení všech terénů
Nastavitelná dálková a potkávací světla LED s dosahem nočního světla až 15 metrů zajišťují bezpečnější jízdu v městském i venkovním prostředí.
Výkonné duální motory
Dva přední a zadní 800W motory o celkovém výkonu 1600 W zajišťují silný točivý moment pro působivé stoupání a jízdu v terénu s maximální rychlostí 55 km/h.
Vysokoenergetická lithiová baterie
Vozidlo je vybaveno 48V 18Ah lithiovou baterií a může se pochlubit dojezdem až 55 km při střední rychlosti v režimu bez turba a až 50 km při střední rychlosti v režimu s plným turbodmychadlem, takže je ideální pro každodenní dojíždění do práce i venkovní dobrodružství.
Bezpečný brzdový systém
Velké kotoučové brzdy a vysoce výkonné brzdové destičky poskytují silný, lineární brzdný výkon a lehký pocit při brzdění, takže dlouhé jízdy jsou snadné a bezpečné.
Profesionální terénní pneumatiky
desetipalcové vakuové pneumatiky jsou odolné proti propíchnutí a mají vynikající přilnavost. V kombinaci s konstrukcí tlumící nárazy poskytují zvýšenou manévrovatelnost v terénu.
Komplexní ochranné provedení
Utěsněné spoje elektronického řídicího systému a karoserie poskytují účinnou ochranu proti prachu a vodě, což usnadňuje překonávání obtížného terénu a měnících se povětrnostních podmínek.
Specifikace
Obecné | silná
Kukirin Typ: elektrický skútr Model: G2 Ultra |
Základní parametr | Max. zatížení: 120 kg Rychlost: 55 km/h, 50 km/h PřevodovkaECO, SPORT Gear, RACE Gear: 25km/h, 35km/h, 50km/h PřevodovkaECO, SPORT Gear, RACE Gear: 25km/h, 25km/h, 25km/h Výdrž baterie v režimu bez turba: Výdrž baterie v režimu E≤55 km, S≤50 km, R≤40 km Výdrž baterie v režimu Turbo: Rychlostní stupeň E≤55km, rychlostní stupeň S≤45km, rychlostní stupeň R≤35km Schopnost lezení: ≤26° Brzdový systém: Přední a zadní kotoučové brzdy + přepínatelná brzda Brzdná dráha: 6-12 m Úroveň vodotěsnosti: 6-12 m Vodotěsnost: 6-12 m: IPX4 Materiál rámu: Hybridní rám: ocel + hliník |
Motor | Typ motoru: integrovaný motor v náboji kola Napětí: 48 V Režim zrychlení: sinusový průběh Jmenovitý výkon: 800 W*2 Maximální výkon: 1000 W*2 Max. maximální otáčky: 1000±30 ot/min Max. výstupní točivý moment: ≥29N.m |
Baterie | Model baterie: 0,864 kW-h Systém ochrany baterie: Systém řízení baterie BMS |
Nabíječka | Vstupní napětí: 100-240V/50~60Hz Vstupní proud: 2,5 A Výstupní napětí: 54,6 V Výstupní proud: 2A Doba nabíjení: 9~10 h |
Systém tlumičů nárazů | Rozměry Délka: 125 ± 3 mm Přibližně: Přední tlumič: 1800 lbs Přední tlumič: Přední tlumič: Dvojitá konzolová pružina Zadní tlumič: dvojitá konzolová pružina Zadní tlumič: dvojitá konzolová pružina Zadní tlumič: dvojitá konzolová pružina: tlumič: dvojitá konzolová pružina tlumiče |
Systém osvětlení | Typ světlometu: LED Výkon světlometu: 48 V/10 W Úhel světlometu: 60° Oblast osvětlení světlometu:Zdroj světla:5㎡ Rotační světlo: Ano Světlomety: Ano, zadní světla se rozsvítí při zapnutých světlometech; zadní světla blikají při brzdění |
Pneumatika | Velikost: 10 palců Typ: Vakuová pneumatika Optimální tlak v pneumatikách: 220-230 kpa |
Brzdový kotouč | Vnější průměr: 160 mm Vnitřní průměr závitu: 33,3 mm |
Přístroj | Typ: Rychlost/Baterie/Míle/Kolo/Režim rychlosti/Režim spuštění rychlosti/Režim osvětlení/Režim jednotky kilometrů |
Hmotnost a velikost | Hmotnost výrobku: 30,4 kg Hmotnost balení: 34,6 kg Rozměry výrobku (d x š x v): 1258*650*1258 mm (v rozloženém stavu) Rozměry výrobku (d x š x v): 1258*650*545 mm (ve složeném stavu) Rozměry balení (d x š x v): 1240*205*580 mm |
Obsah balení |
1 x elektrický skútr |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Terenní elektrické koloběžky |
---|---|
Brzdná dráha (m): | 6-12 |
Brzdový systém: | Přední a zadní kotoučové brzdy + vypínatelná brzda |
Čas nabíjení (hod): | 9-10 |
Hmotnost balení (kg): | 34,6 |
Hmotnost výrobku (Kg): | 30,4 |
Materiál rámu: | ocel + hliník |
Maximální otáčky motoru: | 1000 ot/min |
Maximální rychlost (km/h): | 55 |
Maximální výkon motoru (W): | 1000*2 |
Maximální výstupní točivý moment motoru (N.m): | 29 |
Maximální zatížení (kg): | 120 |
Model baterie: | 0,864 kW•h |
Napětí motoru (V): | 48 |
Nominální výkon motoru (W): | 800*2 |
Optimální tlak v pneumatice (kpa): | 220-230 |
Otáčivé světlo: | Ano |
Plocha osvětlení světlometu (m²): | 5 |
Převodovka: | EKO, SPORTOVNÍ vybavení, ZÁVODNÍ vybavení |
Rozměry balení (cm): | 124*20,5*58 |
Rozměry výrobku (cm): | 125,8*65*125,8 (rozloženo), 125,8*65*54,5 (složený) |
Rychlosti převodovek (km/h): | 25, 35, 50 |
Schopnost stoupání (°): | 26 |
Světlo do světel: | ano |
Systém ochrany baterie: | Systém řízení baterie BMS |
Typ: | Elektrický skútr |
Typ motoru: | Integrovaný motor v náboji kolesa |
Typ pneumatik: | Vakuová |
Typ světlometu: | VEDENÝ |
Úhel svícení světlometu (°): | 60 |
Velikost pneumatik (palce): | 10 |
Vnější průměr brzdového kotouče (mm): | 160 |
Vnitřní průměr závitu brzdového kotouče (mm): | 33,3 |
Vodotěsné: | IPX4 |
Vstupní napětí nabíječky (V): | 100-240 |
Vstupní proud nabíječky (A): | 2,5 |
Výdrž baterie bez turba (km): | 55, 50, 40 |
Výdrž baterie s turbem (km): | 55, 45, 35 |
Výkon světlometu (W): | 48/10 |
Výstupní napětí nabíječky (V): | 54,6 |
Výstupní proud nabíječky (A): | 2 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.